Udstyre din Home Office – del 2

Udstyre din Home Office – del 2

I Del1 i denne artikel vi drøftede, hvordan man vælge Kontor møbler og hvorfor gør de rigtige valg blev afgørende for din komfort og evne til at forblive organiseret. I Del2 vil vi tage et kig på dine grundlæggende hjemmekontor udstyr behov.
1. computere
Typen computer, der er bedst for dig afhænger af typen arbejde, du udfører, og om du bruger al din tid i dit hjemmekontor, eller gå ud på vej til at opfylde kunder. Mens der er en tilsyneladende endeløs udvalg af mærker og modeller, er der det væsentlige kun tre grundlæggende valg.
For de fleste situationer, hjemmekontoret, stationær computer regerer suverænt. Men hvis du er på farten en masse så kan du finde bærbare computere med næsten samme hestekræfter som den bedste desktop. Hvis du vælger en notesbog, overveje en, der har en tilgængelig docking-station. Måde, når du er i dit hjem kontor, du kan nemt bruge et almindeligt tastatur, mus og skærm.
Selv hvis du har en stationær eller bærbar, mÃ¥ske du har plads i dit liv for en Personal Digital Assistant (PDA). PDA’er, som dem fra Palm Computing, kan være en meget værdifuld personlig produktivitet værktøj, især hvis du har brug for real-time adgang til dine aftaler, opgavelister og telefonnumre. Med den stigende popularitet af trÃ¥dløs internetadgang kan du endda bruge din PDA til at forbinde til din home office computer uanset hvor du er.
2. printere
Din første beslutning er hvilken type af teknologi til at gÃ¥ med–laser eller ink jet. Laserprintere bruger en toner cartridge/tromle forsamling mens blæk jetfly acceptere tank blækpatroner. Lasere er generelt bedre til høj-volumen udskrivning og har højere duty cycles–producentens rating for enheden anbefalede mÃ¥nedlige arbejdsbyrde. Lasere ogsÃ¥ producere bedre kvalitet sort tekst end de fleste blæk jetfly, selvom nogle ink-jet modeller rivaliserende low-end lasere.
Lasere er også hurtigere end blæk jetfly, men blæk jetfly tilbyder en lavere pris model hvis du har brug at udskrive i farve. Farve laserprintere er stadig meget dyre. Da priserne for laser og blæk jetfly er så lav, kunne du overveje at købe én af hver.
Et andet vigtigt punkt at overveje er opløsning. En printeropløsningen bestemmer samlede udskriftskvaliteten for dine dokumenter. Opløsning: antallet af punkter pr. tomme, der vises på siden som en vandret og lodret måling som 600 x 600 dots per inch eller dpi. En 600 x 600 dpi opløsning sikrer tilstrækkelig kvalitet for de fleste projekter.
Din endelige afgørende faktor er hastighed. Mens printere udfører sjældent op til fabrikantens krav, bør du stadig bruge printerens bogførte ydeevnespecifikationer som en retningslinje. En acceptabel hastighed for personlige laserprintere er omkring 6 til 10 sider pr. minut. Et acceptabelt interval for ink-jet printere er 4 ppm eller derover.
Der er printere, der dobbelt, tredobbelt eller endda firedoble pligt som en fax, kopimaskine og scanner så godt. Du bør overveje at købe en af disse modeller hvis du har brug for alt dette udstyr.
3. Internet adgang
Du har i dag et bredt udvalg af Internet adgang protokoller. Hvis du har adgang til internettet kun for at tjekke din e-mail og surfe på nettet en smule, kan du måske få ved med en billig dial-up-konto. Denne type adgang generelt kører omkring $9,95 per måned og op.
Hvis konstant, high-speed internetadgang er en forudsætning for dit kontor derhjemme business, så er du nødt til at optrappe til enten Digital subscriber lines (DSL) eller et kabelmodem. Begge giver tilstrækkelig hastighed til enhver form for virksomhed, som du er tilbøjelige til at køre ud af et hjemmekontor.
DSL udnytter uanvendt båndbredde på din eksisterende telefonlinjer til at give en konstant forbindelse, mens kabelmodem bruger dine eksisterende kabel-tv-netværk. DSL kan ikke være tilgængelige i dit område. Det afhænger af dit telefonselskab teknologi og hvor langt du er fra en DSL adgangspunkt.
Kabel, på den anden side er tilgængelige i alle undtagen de mest fjerntliggende markeder. Stadig, hvis du ikke kan få enten, så er der altid muligheden for en satellit-uplink. Mens dette blev betragtet som ekstravagante, kun et par år siden, det er overkommelige og ikke mere besvær end at installere en lille parabol antenne på dit hjem og signeringsgrænse for tjenesten.
4. telefoner
Uanset hvordan high-tech dit hjemmekontor er, er at telefonen stadig den mest grundlæggende og afgørende for din business-værktøjer. Tilgængelige funktioner er på et all-time high, og priserne er på et historisk lavpunkt. Næsten enhver hjemmekontoret telefon på markedet er udstyret med programmerbare hurtigopkaldsnumre, flere linjer kapacitet, speakerphone operation, konference hidkalde evne og hovedtelefoner. Desuden, tilbyder dit lokale telefonselskab en bred vifte af add-on tjenester såsom kaldet id, voicemail, faste langdistance og meget mere.
Hvis dit arbejde holder dig op og omkring dit hjem kontor, eller hvis du kan lide at tage forretningssamtaler samtidig ud på din terrasse eller samtidigt med at omvandrende omkring dit hjem, så en trådløs telefon er en glæde at have. Der er så mange mærker og modeller at vælge imellem, det virker næsten som om du har brug for en konsulent til at hjælpe du træffe det rigtige valg. Det er ikke virkelig så svært. Bare Vær opmærksom på følgende:
en) skal du vælge den rigtige teknologi
Undgå analoge telefoner for enhver pris. Analoge telefoner er modtagelige for interferens fra andre enheder og rækkevidde er meget begrænset. Ydermere tillader analog telefoner aflytning gennem babyalarmer og andre trådløse telefoner.
Digitale telefoner har større rækkevidde end analoge telefoner plus de tilbyder bedre opkald privatlivets fred ved hjælp af tilfældige koder at scramble kommunikation mellem håndsæt og basisenhed.
Digital spredt spektrum (DSS) er bedst af racen for lige nu. Spread Spectrum teknologi bruger flere kanaler og frekvenshop at grundigt scramble kommunikere mellem håndsæt og basisenhed. Du får også øget rækkevidde på grund af nedsat elektrisk interferens, plus DSS telefoner er tilladt at anvende kraftigere sendere.
b) frekvens
Rækken af din trådløse telefon afhænger også af dens tildelte radiofrekvens. De fleste hjemmekontor telefoner falder i tre frekvenser.
900 MHz: Dette er langt den værste valg. Denne frekvens er overfyldt med enheder som personsøgere og babyalarmer og mobiltelefoner, og er underlagt maksimale indblanding. En 900 MHz telefon har en rækkevidde på omkring 1.500 fødder og priserne starter ved $20.
2.4 GHz: mens engang det bedste valg tilgængelige, 2,4 GHz spektrum er overrendt med trådløse netværk, mikrobølgeovn og andre enheder. En 2,4 GHz telefonen har en række 2.200 fødder og priser starter omkring $50.
5.8 GHz: Dette er den seneste tilgængelige for trådløse enheder uden licens spektrum. Meget få enheder fungere i dette spektrum, så der er en markant reduktion i indblanding. En 5,8 GHz telefon kan også prale af en række omkring 2.200 fødder og starter ved omkring $150.
c) andre overvejelser
Sørg for, at enhver telefon, du vælger har en headset jack, og så investere i et headset. Der er intet værre end cradling telefonen på din skulder, mens du høre dine filer eller prøve at skrive noget på dit tastatur. Et headset frigør begge hænder mens du taler.
Glem ikke at tage et kig på din potentielle telefons batterilevetid. De fleste trådløse telefoner tilbyder mindst fire timer i samtale gang og syv dage i standby. Sørg for at din telefon bruger Erstattelig akkumulator emballere, og at akkumulator emballere er bredt tilgængelige.
En sidste tanke. Trådløse telefoner er ubrugelig uden strøm, så du altid holde en regelmæssig ledning telefon handy for blackout nødsituationer.
I Resumé
Der er meget mere at udstyre en effektiv hjemmekontor end første møder øjet. Forhåbentlig får denne to-delt serie du går i den rigtige retning. Chancerne er alt det, du køber til dit hjemmekontor er fradragsberettigede. Kontakt din revisor for at være sikker.
© Vishal P. Rao

Skriv en kommentar